About MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co.

Website
Website
Employees
Employees
501-1,000 employees View all
Industry
Industry
oil & energy
Location
Location
No.7 Golkhane St., Africa Blvd., 1915843611,Tehran,Tehran,IR
Description
Information
شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، شرکتی است توانمند که در زمینه طراحی، تامین، ساخت، نصب و راهاندازی انواع بویلرهای بازیافت حرارتی/ تولید همزمان برق و حرارت (CHP)، واترتیوب (پکیج/ صنعتی/ نیروگاهی) و تجهیزات جانبی مرتبط در بخشهای نیرو، نفت و گاز، پتروشیمی و سایر صنایع در بازارهای داخلی و خارجی به صورت EP و EPC فعالیت میکند. این شرکت بر اساس اعتقاد به مسئولیتهای اجتماعی، اقدام به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان نموده و پاسخگویی اجتماعی، پویایی اقتصادی و پایداری زیستمحیطی را سرلوحه فعالیتهای خود در جهت توسعه پایدار قرار داده است و در راستای منافع ملی گام برمیدارد. در راستای سیاستهای کشور و اهداف برنامههای توسعه در زمینه طراحی و ساخت بویلرهای بازیافت حرارتی (HRSG) در سال ۱۳۸۲ قرارداد انتقال دانش فنی با شرکت DOOSAN کره جنوبی منعقد شد و با اتکا به آن تاکنون بالغ بر ۱۵۱ دستگاه بویلر بازیافت حرارتی برای مورد بهرهبرداری یا در دست اجرا قرارگرفته است. همچنین درحوزه بویلرهای صنعتی همکاریهای انجام شده با شرکتهای Macci ایتالیا و Thermodesign کانادا به فناوری طراحی، تولید، نصب و راهاندازی بویلرهای صنعتی دست یافته و تاکنون ۴۲ دستگاه بویلر تحویل و مورد بهرهبرداری مشتریان قرارگرفته است. به منظور برآورده ساختن نیازهای جدید بازار برق، این شرکت در سال ۱۳۹۵ قراردادی را جهت انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای بازیافت حرارتی با ظرفیت بالا جهت نصب در پایین دست توربینهای گاز کلاس H،F و بالاتر با شرکت صاحب نام CMI بلژیک منعقد کرد.همچنین این شرکت در حوزه تامین آب شرب و صنعتی، طراحی، تامین، ساخت، نصب و راهاندازی سیستمهای پیش تصفیه، تصفیه و شیرینسازی با فناوریهای غشایی از جمله RO و EDI را نیز در گروه مپنا برعهده داشته و آمادگی ارائه پیشنهاد رقابتی به مشتریان را در این زمینه داراست.

MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co. Alternatives

Industry
oil & energy
Industry
oil & energy
Industry
Oil & Energy
Industry
Oil & Energy
Industry
Oil & Energy

Frequently Asked Questions about MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co.

What is MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co. email format?

The widely used MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co. email format is {first}.{last} (e.g. [email protected]) with 75% adoption across the company.


What is MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co. customer service number?

To contact MAPNA Boiler and Equipment Engineering and Manufacturing Co. customer service number in your country click here to find.


Supercharge your
Prospecting &
Outreach with
ContactOut
Supercharge your Prospecting &
Outreach with ContactOut

Search Portal

Find countless prospects outside of LinkedIn fast

Accelerate prospecting with instant access to 300M professionals from 30M companies with the right contact details.

Discover the source of our data

Learn more