About Santander Portugal

Website
Website
Employees
Employees
1,001-5,000 employees View all
Industry
Industry
banking
Location
Location
Rua do Ouro, 88,Lisboa,Lisboa,PT
Description
Information
Somos um Banco de referência no sector financeiro nacional, com uma ampla base de clientes e uma rede de balcões distribuídos por todo o país. A nossa atividade, centrada na banca comercial, prossegue uma estratégia de proximidade ao cliente, privilegiando a oferta de produtos e serviços inovadores, a melhoria contínua da qualidade de serviço, a satisfação das necessidades financeiras dos seus clientes, a captação e retenção de talentos, uma gestão prudente de riscos e uma procura permanente de maior eficiência através da excelência operativa com base em tecnologia de vanguarda e soluções digitais.Temos como missão contribuir para o progresso das pessoas e das empresas e como ambição ser o melhor Banco comercial, ganhando a confiança e lealdade dos seus colaboradores, clientes, acionistas e da sociedade. Somos um Banco cada vez mais Simples, Próximo e Justo.Superlinha - o seu Banco sempre consigo.Horário 24h/dia707 21 24 24 | 21 780 73 64

Frequently Asked Questions about Santander Portugal

What is Santander Portugal email format?

The widely used Santander Portugal email format is {first}.{last} (e.g. [email protected]) with 56.6% adoption across the company.


What is Santander Portugal customer service number?

To contact Santander Portugal customer service number in your country click here to find.


Who is the CEO of Santander Portugal?

Miguel Teixeira Santos is the CEO of Santander Portugal. To contact Miguel Teixeira Santos email at [email protected], [email protected] or [email protected].


Supercharge your
Prospecting &
Outreach with
ContactOut
Supercharge your Prospecting &
Outreach with ContactOut

Search Portal

Find countless prospects outside of LinkedIn fast

Accelerate prospecting with instant access to 300M professionals from 30M companies with the right contact details.

Discover the source of our data

Learn more